23 Oktober 2010

Rindunya Farra kat Adik...Kami pun rinduuuu..

Salam..


Kalau saye rindu adik.. saya hugs jer ninina..ninina pun syomel...





Adik..



Semalam 22 Oktober 2010 dah genap umur adik 7 bulan..



If adik ada mesti adik dah pandai merangkak ..



dah stat tumbuh gigi..



mesti cutie..



Tadi mama wat keje skolah kat depan komputer..



mama tinggal sorang jer kat umah..Kak Farra n Baba gi jenjalan....





Tetiba jer rindu datang bila ingat momen indah kita bedua..



Kalaulah mama tau mama dilawati oleh bidadara syurga..



Sesaat pun mama tanak tinggalkan adik..



Mama tanak lepaskan adik..



Mama nak tengok ajer muka adik..



senyuman adik..tangis adik..



semua masih hangat..masih terdengar-dengar..



Rindunya kami pada adik.. .



Moga adik riang gembira di sana ya..disisi Allah yang Esa..



Pada kami adik sentiasa ada...cuma di alam yang lain ajer kan..



Kalau mama rindu mama cium ajer towel adik tu..



Masih mama teringat...



Sebelum adik lahir..mama telalu bahagia..



Bahagia sbb mama akan dapat pewaris mama dan baba lagi..seorang baby boy



Teman sepermainan Kakak Farra..



Alhamdulillah..Allah makbulkan doa mama dan baba..



Indahya saat tu..hari-hari terasa seperti bejalan di atas angin..



Tak sabar rasanya menanti adik lahir..



Adik asyik main ajer dalam perut mama..



Aktifnya adik..



Hinggalah..



Waktu mama sakit..adik pun sama rasa sakit...



Kita sama-sama menempuh ujian dengan sabar..



Adik tolong mama...bagi kekuatan pada mama..



Adik, baba n kak farra beri kekuatan pada mama untuk sembuh..



Terima kasih adik sayang..memang syurga adalah tempatmu..



AlFatihah buatmu Adik Aiman Sayang..



Kami akan terus merinduimu...








Jangan mare..walau kita dah 6 taun isap botol lagik tau..!!




6 ulasan:

Mama Qiestina berkata...

huwaaaaaaaaaa nantila mak uda komen balek.nak carik tisu.

syedihhhhhhhhhh :(




we miss u too aiman.tskk.

Ena Mazly berkata...

Akak, walaupun kita tak kenal rapat apatahlagi bertemu muka... saya rasa cam nak peluk je akak sekarang ni... nak kongsi rasa sesama dgn akak... supaya akak dapat rasa tenang seketika....

dan saya tak bole nak tahan airmata ni dari deras mengalir bila membaca setiap ayat yang akak tulis...

sabar ye kak... mungkin perkataan tu nampak mudah, tp itu saja satu-satu perkataan yg bole saya ucapkan...

peluk cium dari bethrisya dan rayyan buat akak....

MOH KEMBARA berkata...

Salam, bersabar jer...dia lebih dikasihi!

Mama AqiL berkata...

aritue time jumpa akak kat besday party ninina..sy tengok muka akak cam sedih jea..ker sy je yang perasan..hmmm..apa2pun akak kena kuatkan semangat yea..

Mama Farra dan Faris berkata...

tqvm wat mama qistina, ena mazly n moh kembara...

mama aqil...

syedih-syedih...bila tkenang arwah..

tp time happy...takan nak syedih kann..

sabor ajer la..

anyway tqvm 4 da support..

Kaseh NazLieza berkata...

sedihhhh....tp akk btuah krn yg pasti seorang bidadara syurga sedang menanti akk di alm sana..