29 Mac 2011

8 taun kami dah bersama...

My hero n heroin.............i luv u all so muchhy.............




Pejam celik pejam celik dah 8 taun kami together..together..


mula-mula jumpa baba farra ni kat mac donalds..


poyo jer...


masa tu aku baru mula keje...dia pun...


konon dia ajak aku tolong cari kasut baru..


last2 dari petang sampai ke malam satu pun dia tak bekenan..


pas tu dan beberapa taun kawan..


kami pun mengikat janji...


dah jodohkan...


ala yg sebenarnya dia suka aku..aku pun suka dia..


malu nak ngaku konon..


tak menarik betul kisah kami kannn...



takper ...



sebenarnya ia adalah sempena annversary kami pada 30.03.2011..


he..he



daaa.........:)



2 ulasan:

Jendela Hati berkata...

hepi anniversary!!! semoga berbahagia..

Mama Farra dan Faris berkata...

tqiu..jendela hati...