27 Mei 2012

Corak-corak baju raye 2012..

yg ni cdg utk nenek ..mana bole tak bli utk dia..he..he..
upah antarkan bj kat tailor..haruss.
tak der baju kaler hijau ..
so kena bli la jugak sekali sekala..

skg tgh fesyen polkadot kan..
so layan jer lah..


cadang baju ni nak buat boria  anak dan mama sekali..
anak suka pink.. terpaksa layan..


he..he cemana pulak corak design baju raya u all...baju-baju ni murah-murah jer kat kedai fofular tu...setahun sekali beli...tak rugi membeli sbb kalau berkerja hari-hari pun kena  pakai kan...













9 ulasan:

MOH KEMBARA berkata...

Salam,
amboi awei dah beli baju raya. Bagus...bersiap sedia sementara masa ada. Akak punya itam kelabu asap...kosong jer!

Siti Asiah berkata...

Salam...sy pun br smlm pg shoping br raye...cr Jakel Kuantan tk jumpe, bl jer kat Kamdar...berbaloi gak...just sepasang jer baru...warne ala2 purple mude gitu...nnt sy wat enrty bj raye gak erk...:)

Mama Farris berkata...

akak moh kembara...kelakar akak nih la..kita tema silver pink taun nih..

Mama Farris berkata...

siti asiah..thaks visit blog kita..nnti kita sinngah plak

ashra berkata...

Ha...da boleh da..tadi shoutbox tutup separuh post..hehe..buta it saya ni..keke

Wah..cantik nye kain2 tu semua..jap je kan..dua lagi da ramadn pastu raya.hehe

Mama Farris berkata...

he..he..no poblem..thanks ashra

fazitaismail berkata...

hamboiii bnyaknya koleksi baju raya dia..kiter punya kaler hitam plus kelabu hikhik...

neway salam perkenalan..)

ciklaili.com berkata...

cantik2 pilihan baju raya Mama Farris. keluarga saya belum pilih warna tema lagi. agak2 sempat ke nak hantar kedai jahit ni..huhu!

Scarlett O'Hara berkata...

Buat baju batik sutera je le.Lepas raya, boleh guna gi sekolah.