20 Mei 2010

Apa-apa jer laaa..

Salam..
Welcome back to skul..fuhh smangat nyer aku..!!!
First day kat skul arini..huh...jumper balik la ngan rakan-rakan sejawat n tak sejawat..Sorang-sorang datang n bercerita blk ttg kisah sedey aku ...bla..bla...semua cakap saba..saba...uihh..sedih...
Budak-budak pulak jeritt ............CEGU IDA!!!!!!!!!!!!!!!!...........MACAM BERTAUN TAK JUMPER....PASTU HERAN NAMPAK AKU DATANG... MACAM LAH HARINI AKU PAKAI KOSTUM BADUT..
----------cegu dah sihat ?

---------cegu sakit apa ?

----------anak cegu boy ker gal ? (tang ni sensitif sket..dorang tak tau beby aku mninggal..)

-------boringla cegu takde .. (sweatnyerrr...)

tapi aku paham ..yelah aku takder mesti kelam kabut sket kannn...

Tqvm kawan-kawan ku yg buat majlis doa selamat masa aku kat wad tuhari..mereka risau dan bimbang kannn bila ada kawan sakit.....biasala tu..
La ni bz ngan preparation sambutan Hari Guru next week..uihh..aku kena bahagian makanan..he..he..okla tu..
Sesambil tu nak memeriahkan hati yang lara ingat nak tengok..
TAA..DAA..


hi..hi...(DreamWorks kena bagi aku 3 tiket free sbb promo ni...)

Baba n farra blanjer mama eyhh..

Mak Pak De n Nina tanak join ker ??

OK lah.............Bu..bye...

3 ulasan:

Mama Qiestina berkata...

weeeeeeeeeeee shrekkk beshnyaaaa!!!

nak itottttttttttttt mak ngahhh.

Mama Farra dan Faris berkata...

Jom !!!!


meh kiter gegar pangunggg !!!

kak mas berkata...

kuat semnagt ida ni ye.. kalau akak tataula.. takpela pasti ada hikmahnya kan...