13 Mei 2010

Jom Heboh Putrajaya!!


Jom kita heboh-heboh 14,15-16 Mei 2010 kat Putrajaya...


Mlm td sajer pusing2 kat Presint 2..mak aiii..persiapan sedang rancak berjalan..mmg diorang mlm ni tido2 ayam la jawabnyer. kemas barang2 tu....banyaknyer booth2...yelah bukan jer ada Jom Heboh tp siap ada Hari Belia sekali...uihhh..mmg penatla korang bjalan nanti..jangan lupe depan masjid Putra pun ada booth2 yang meriah sekali..bawak payung, stroller, topi apek.. siap2...


Maila bawak tok nenek, pokcik , mok cik datang ke Putrajaya (promo free)..kiter soping2 tgh bulan..he..he



Tp banyak jalan kena tutup... so kena parking kereta kat tpt yg dah ditetapkan n naik bus n tramp yang dah disediakan..(free jer)


Untuk maklumat lanjut silala lawati website Perbadanan Putrajaya...


Jom ....jumper...



tata



8 ulasan:

mamaelly berkata...

hihihi nak p ke? ngan pewut besor cam ni..ada kene langgar je..tak pun pengsan sbb ramai sangat org..hikhikhik keputusan terbaik..dok umah je diam diam..hihihi

Mama Farra dan Faris berkata...

yup betull tu elly...

sbb gi jom heboh kot ahkak kena penyakit h1n1..seramm..derita amat..

ibu2 yang preggy tak digalakkan...

Mama Qiestina berkata...

NAK IKOTTTTTTTTTTTTTTTT MAK NGAH G JOMHEBOHHH!!!


tulaaaaaaa elly ko takyah pegi lahh..bahayaa maaa.tapi kalo nak p gak ko pakai mask tauuu.

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam ida,jomheboh kt putrajaya lak yer?ari mggu nie k.atie lawat anak kt asrama...mungkin x sempat nk jengok kt putrajaya tue.,sbb aritu gak nk blk perak gak.tp masa depa buat kt stadium shah alam tahun lps,k.atie dh g..penat + panas!!

Ena Mazly berkata...

Wah seronok seronok... tapi tak larat lah nak gi bwk budak kecik dua org ni.. dulu time anak dara selalu gak gi tgk concert kat jom heboh tu... ehehehhe..

apapun kak, selamat hari guru .....

^___^

Mama Farra dan Faris berkata...

k.tie..

yer betul..penat n panass


tp kt putrajaya ni siap ada tramp lg..mcm kat zoo..

Mama Farra dan Faris berkata...

ena..

tqvm ena..

Mama Qiestina berkata...

kak ena pon teacher tu mak ngah..korang belh wat kelab teacher pulak.hahaha