01 Disember 2010

Rapunzel......memang best..best..besttt........

Salam semua..
Lama tak jumpa kan...walo cuti skola aku tetap bz..bz ngan urusan rumahtangga n family...Baru ni bz ngan MAHA n adik bongsu pulak mendaftar kat Politeknik PD..so kamilah yg bawak mak abah ke sana sini...mak bapak aku ni jarang datang ..dalam setaun adala 2 @3 kali dtg umah aku...aku yg rajin balik kg sbb MMG KG AKU..APA NAK BUATTT..? lg pusara Faris Aiman kat sana..lagilah aku rajin balikk..
..masa utk C.U.T.I. dan ber HU..HA...
Antara slotnya kami ni mmg hantu katun MAKA
tengok citer kartun ( rasa kembali kat zaman kanak-kanak kann..)

Citer ni la kami tgok........



Ni poster dia..tgok poster pun tau kan...mesti bestttt punya...



Ni hero yg hensem n heroin yg cun...n camelion yg super cute..!!


Part kuda ni palingggg aku suka..mmmg lawak giler...Kuda ni nama dia MAXIMUS..




Kesimpulannya aku asyik KETAWA.. SEDIH.. KETAWA... SEDIH

PASAL APA..?

teringat parents yg pernah kehilangan anak-anak...puteri tu 18 taun kena culik ngan mak lampir ...

Sebagai kesimpulannya citer ni memang BESTTTTTTT...BERBALOI....

5 STAR AKU BAGI....

*****







5 ulasan:

Suliana berkata...

lama x tgk wayang.. klu bawa aqil nangis ke tak eh gelap2 tu.. hehe

Mama Farra dan Faris berkata...

try la Su...

manatau dia terpaku tgok citer katun nih...

si farra tak berkelip mata tgok..

Ena Mazly berkata...

kak y,

mmg best sgt kan... ena pun bwk bdk2 ni sampai dua kali tgk citer tu... ehehehe...

Mama Farra dan Faris berkata...

ena..

hala...pas ni nak bli dvd pulak..

fanatik :P

MOH KEMBARA berkata...

Salam Mama, haa nanti nak download kat Torrent!