14 Februari 2011

Bila aku kutip beby ...




salam...

Masa kat kg tuhari abang aku jumpa kucing ni..TEPI JALAN AKU JUMPA LA.katanya..


..aku bebel-bebel soh pulangkan sbb masih kecik sangat...


sapa la yg buang anak nih..

shian beby yatim piatu...

abang aku pulak degil takmo pulang balik..

tp cantik beby kucing ni.. mcm mix persian..

Aku pun amik kucing ni jd "anak angkat"..

tapi mak aku kata kecik sangat ..pandai ke ko bela...aku cakap tengokla mak nanti...

mak n abang aku tak larat nak bela sbb tengah bz kemaskan umah pas banjir besar tuhari...

so...

mak aku kata kalo kucing ni sihat sampai besor mak aku bagi aku PINGAT EMAS ..hahhaha..

Sampai kat umah laling aku bising la...suh pulang @ bagi kat pet shop...

So aku jalan2 kat pet shop bangi semua tanak la..sbb kecik sangat..

So takkan aku nak buang plak kan..naya ..tuuu.

Aku belikan la susu n botol susu kucing...maka hari-hari la aku bagi susu mcm beby ...

Farra bukan main sukanya lagi..siap gelar diri dia KAKAK pada beby kucing nih..

Satu hari cik ninina pulak datang..GERRRRRRRRRAM dia tgok kucing tu..

abis dia picit, pegang, baling, sepak, tolak...hahhahaha..

Ini budak kicik anak kepada blogger famous amos mama qiestina

alah adik saya tuh..ehehe..

slalu dia promote blog aku..nih promote blog somel dia plakk..

HAH BILA DAN FOLLOWER RIBU-RIBAN..BLANJA OKEHH..

2 ulasan:

Mama Qiestina berkata...

alaaaaaaaaaaaaaaaaamaaaak anak sapelaaa enterprame ngan baby kembo meow mak ngah tuuu?

ninina pantang tgk kucen,siap kena picit.

hihihi.

meh ai nak bg pingat jugaaak kalau berjaya besarkan smpi debot si mata biru..tomeeei!

Mama Farra dan Faris berkata...

mak uda..

heheheeeee...