30 Mac 2013

Cayala..Juara Fear Factor Celebriti 2013...





ramalanku benar belaka...:)
Salam..

Tahniah..tahniah..tahniah....juara jatuh ke tangan meka berdua ni....minat gak kat Cik Azlan n sorang lagi pelakon ni..Memang tuah kat tapak kaki dorang kan..pak cik kayo...

Suka tengok aksi final malam tadi...yang stuntman kete tu ngeri gak ..tapi akhirnya ..YESSSS....Juara untuk meka nih...Dazrin kata nak bantu anak-anak yatim n harul kata  nak bawak parents pegi mekah..mulia niat diorang... cayalah..pada siapa-sipa yang telepas tak dapat tengok tu...tunggu jerla siaran ulangan nantii yerr...:)

bye..

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

It's great that you are getting thoughts from this paragraph as well as from our argument made at this time.

Stop by my web blog; rolexコピー

shida berkata...

Salam jemput cuci mata kat sini...
http://luvabenbaby.blogspot.com/2013/04/peminat-bawal-polkadot.html

ashra berkata...

saya pun suka dorang menangkan..
tu la..bila niat tu ikhlas dan hajatnya baik,allah mesti mudahkan...

=) suka*

wisata outbound berkata...

nice day:)
saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
yang saya kemarin..


bagi-bagi motivasi yaa.. :)


http://wisataoutboundmalang.com/