10 Januari 2013

Kini aku Warga Johorean..

Salam..


Kini aku warga Johor...hampir 5 tahun sy menjadi warga KL dan hampir 10 tahun menjadi warga Putrajaya..terlalu banyak kenangan manis dan ada juga kenangan pahit..di sana lah sy mengenali kotaraya KL ..di sana lah saya menimba ilmu...di sanalah saya berjaya mengenggam segulung sijil...di sanalah sy belajar berdikari..bertemu my Sayang....di sanalah juga saya di anugerah puteri dan putera kesayangan..
di sanalah juga saya berjaya bergelar pendidik....bertemu anak-anak murid yang bermacam ragam dan kawan-kawan yang sekepala..sedih juga bila mengenangkan itu semua.....apapun mereka tetap di hati... kadangkala kita perlu meninggalkan sesuatu yang kita sayang supaya kita lebih menghargainya....


rindunya Putrajaya......we love u so muchh...





Kini sy bertugas ditempat baru dengan cabaran yang baru...moga Allah akan mempermudahkan perjalanan hidup kami sekeluarga...gembira dapat tinggal di rumah baru..dapat jiran-jiran baru dan kawan-kawan baru..
Farra, puteri saya juga masuk ke sekolah yang baru..moga dia dapat menyesuaikan diri dan moga allah sentiasa melindunginya.. Moga di sini Allah kan sentiasa memurahkan rezeki  memberkati hidup kami.


rumahku syurgaku...


10 ulasan:

Suliana berkata...

sekolah mana kak? seronoknya dpat balik kg halaman sendiri kan.. teringin juga tapi mesti hasben saya pun nak balik kg dia kat n9 jugak. hehe.. nanti berebut pulak :-)

Huszaini Haron berkata...

Selamat jadi orang johor! area mana? moga tahun baru nih bawa kesenangan dan kemudahan di tempat baru!

Mama Farris berkata...

kengkawan..

dapat sekolah area bandar kluang ..tak jauh pun..anak-anak murid majoriti cina..hayakkk

tima kasih...

ashra berkata...

Bestnye...saya pun orang johor gaks.jb and simpang renggam umah mentua...hehe
Mudahan urusan sentiasa dimudahkan ye kak...walau di mana kita berada

MaMa Rey berkata...

singgah dan follow terus..wah banyak tempat Mama Farris kunjung kan..

sedih juga kan bila meninggalkan tempat yang dah lama kita duduk

Siti Asiah berkata...

selamat ertugas di tempat baru ye kak...Farra mst seronok dapat kawan baru...:)

tenku butang berkata...

Hai.. done singgah n follow d sini.. sudi2 lea follow mine back yea.. =) tQ.. senyum selalu.. =)

http://tengkubutang.blogspot.com/

tenku butang berkata...

Hai.. done singgah n follow d sini.. sudi2 lea follow mine back yea.. =) tQ.. senyum selalu.. =)

http://tengkubutang.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata...

Excellent way of explaining, and fastidious piece of writing to get
facts concerning my presentation focus, which i am going
to convey in school.

Look into my page: ロレックスコピー時計

Tanpa Nama berkata...

What's up i am kavin, its my first occasion to commenting anywhere, when i read this post i thought i could also create comment due to this sensible piece of writing.

My page - http://www.rolexoutletfreeshipping.com/