12 Ogos 2011

Macam tak pecaya kucing kita ni...





Macam tak pecaya jer kucing sy dah besar...
Masa jumpa sy rasa dia baru berumur beberapa hari..
Ingat lagi tetiap jam kena bagi dia susu guna botol..

Now dia sangatlah kacak dan nakal...asyik mengigit orang ajer kejernya..
abis calar balar tangan sy bila main ngan si kucing nakal ni..

tapi kata emak sy ..skg dia dah pandai balas jasa..

tetiap hari balik ngan hasil buruan dia..tikus, mengkarung, cicak, burung habis jadi mangsa dia..
Mak sy suka sbb rumah clear dari sang tikus n cicak...maklumlah rumah kat kampung..

he..he tak sia-sia bela ko si Boci..





masih baby..

dah remaja sikit..

tapi kuat isap susu dalam botol..:)


now dah jadi kesayangan atokk mohtar..padahal atok anti kucing ok....pandai tak boci ambil ati atok..?

ok...salam ramadhan smuaaa :)

8 ulasan:

nieda berkata...

comelnya kucing isap botol..tak pernah tgk sebelum ni

anisalya berkata...

comel sangat kucing..

Mama Farra dan Faris berkata...

memanggg nieda....bela dia mcm bela beby...

Mama Farra dan Faris berkata...

hala anisalya..comel tapi very notty..

ashra berkata...

hehe.suka kucing ye.hubby dan anak saya,suka sgt dgn kucing,saya biasa2 je.so,saya belum bagi izin lagi bela kucing..keke.sbb saya malas jaga.hehehe..

Mama Farra dan Faris berkata...

ashra..mcm sy hubby tak suka...anak n sy suka..

tp kucing ni dah diekspot kat kg umah mak sy sbb tak sesuai dok umah tinggi2..

Ainul Hayat berkata...

Mak Ngah Qies,
Dulu kucen saya isap botol sampai putus putingnye. Yg lagi dahsyat dia tertelan puting tu...kui3....seb bek skrg idop lagi. Nemok lak tu...HAHA

Mama Farra dan Faris berkata...

hhahahhah.klako la awakni..