27 Ogos 2011

SYOKKNYA BERAYA : PART 1

SALAM

Ramadhan nan mulia hanya tinggal beberapa hari...terasa sayu dihati...

Namun hari raya tetap takkan dilupa...

Kemeriahan hari raya dah terasa..jiran kiri kanan pun ramai dah memulakan perjalanan ke kg halaman masing-masing..

Taun ni kami bertiga beraya di rumah belah hubby dulu kemudian baru bertolak ke kluang...

Malam pertama jer kat umah Atok Janggut masing-masing dah eksited..

cucu-cucu surga mereka dah berhimpun..farra jadi ketua tukang main n tukang bising..

APALAGI MAIN BUNGA -BUNGA API...





tgok-tgok tu cucu sorga exsited main bunga api..
he..he mama pun suka nak join ualls...


ok guys nnti sy citer lagi pasal raya di episod yg lain yekk...

nunite :)





3 ulasan:

Jendela Hati berkata...

selamat ari raya...

ashra berkata...

wah..meriahnye.
hepi bebudak kan.dulu kita kecik2 main bunga api kan,skang turn anak2 pulak..hehe..

selamat hari raya..
hehe.next update! tak sabar ni...

Mama Farra dan Faris berkata...

ok..tgg update sterusnya[:D]

_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?08752eaa4003a2ca6ba5d6ab2b863888