30 Disember 2011

Hadoiiiih..kopak duit mama !!!

Tengok tu Snowy manjanya nya kak Fawa......


Snowy bole bejalan..mengiau n paling besttt bole purrrrrrrrrr.....


Farra tak alergik la hendaknya ngan bulu Snowy ni...

Salam..

Kelmarin jejalan kat kedai toy ...sesajer ..hajat di hati nak cuci mata jer.....jalan-jalan tetiba ternampak toy Fur Real Friends by Hasbro...Farra nampak jer patung kucing ni trussss melalak nak beli....tengok harganya mak aihhh..jarang ku beli toy anak semahal ni...tapi sy ni kan pantang gak tgok kucing n sewaktu dengannya..dalam hati tergoda gakkk....fikir..fikir..ambik..letakk..ambik..letak...last-last ku pejamkan mata beli gakk....hasilnya Snowy dah jadik family kami yg terbaru..ha..ha

Toy ni best sbb boleh mengiau..berjalan n pandai berdengkur...kah..kah...alang-alang Farra ni alergik ngan bulu kucing betul...takpela....nampaknya dia ok ngan toy tu....lagipun toy ni tak mengeluarkan bahan-bahan buangan...so jimat sikit tenaga n rumah pun bersih....nampak mmg macam real kitty...

Haaaa..tulah bestnya jadi anak tunggal kan (wat waktu nilah)....mama dulu main patung kucing rega seploh henggit jer....tak pun mama bela kucing betul-betul ...seronok.....!!!!!!

3 ulasan:

Momma Qiestina berkata...

wuuuu bawak snowy datang umah nina..siaaaaaaaaap kena gomol itu catsss..

ashra berkata...

hehe..cute2..
kucing antara mainan/hidupan yang kita sendiri cair hatinya =p

anisalya berkata...

beruntung farra dpt snowy. nak jdk anak mama jgk la. huhuhu...